4.11.14

5

Pureen Stock Clearance Promotion (November 2014)


sejak2 jd mak yong balik nie....
so mencarilah....hihihi
lalu lg ke aku nak pegi pureen nie bile dah ade zara?
hahahahaha....ntahler...

kirim org jelah....
sape nak pegi sila angkat tangan....
hahahahaha!!!

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

5 comments:

  1. mcm nk pergi.tgk lah mcm mana, tarikh tu kita dh gaji.hahaha

    ReplyDelete
  2. masa aisya 3 bln, kitorang ada beli detergent ABD 1 carton dalam tu ada 12 box kot...

    sampai hari ni aisya dah nak masuk 2thn 3 bulan, ada lagi 2 kotak. Hahahaha... dah lah jimat rm6 1 kotak

    ReplyDelete
  3. uikss dh ada isi ke 2 ke? tahniah2 :-D

    ReplyDelete
  4. hihihi oii aku bace komen syima syaz tu macam errr 1 katon 12 kotak???
    pastu sekotak rm6 jer? Giler ah! ni meroyan ni.
    Sape nak pegi pm aku plisss!!! hahahah nak kirim detergent tu jugok!

    ReplyDelete