13.11.14

3

#2ndPREGNANCY : Wishlist

ini rentetan drpd entry mommy cha isnin lepas....
so aku pon nak wat wishlish jugaklah....hehehe
gedik....xpe....bukan kene bayar pon....
usaha tangga kejayaan....
insyaallah.........

1. Deep Freezer :
yg nie of courselah nak simpan segala stok EBM nnti....insyaallah....sbb dah ade pengalaman dulu....peti ais umah aku dahlah sekangkang kera, 1 pintu...xtaulah mane nak sumbat nnti...xpe, kite masuklah wishlist dulu....kumpul duit skit2 dr sekarang....

2. Sterilizer :
yg nie pon belum ade lg....dah berkira-kira nak beli jugak hr tue....tp KIV dulu....kakak zara punye botol, mommy rebus je....botol berape ketul sgt, bolehlah rebus2 dgn periuk kecik....tp klu dah bergabung ngan adik, xkan mommy kene kuarkan periuk besar plak....

3. Breastpump baru :
aku teringin nak upgrade breastpump yg aku ade...skrgkan ade mcm2 breastpump yg lebih ringan dan harga yg berpatutan klu nak dibandingkan ngan Spectra 3 yg aku ade tue....masuk wishlist jelah dulu...klu btol2 ade duit lebih, brulah boleh berkira2 untuk yg ini....hr tue dah menyatakan hasrat ngan en. suami, tp die kate gune jelah ape yg ade dulu.... erm, xpelah klu x dpt.... hantar servis jelah kot sbb lame x gne...

4. Kereta :
mommycha, aku x tiru hang tau...ini betol2 wishlist kami suami isteri....hehehe....x mintak pon kereta baru...kereta buruk pon xpe asalkan kete auto....hohohoho....sedih btol xleh bawak manual nie....bukan x pandai, tp x yakin nak bawak kat KL...last aku bawak manual ms Test JPJ tahun 2006, 8 tahun yg lepas....adelah jugak test2 bawak kete en.suami, jalan tegak oklah....tp tiba tang bukit pastu jem plak, aish.....menggelabah!!.... anak dah 2 nnti, xkan nak merempit lgkan? so memg kne pikir nak crik kete lain jugak....klu xde, terpakselah pinjam kete atok...hihihi


ok....buat ms nie je wishlist besar yg bermain2 di kepala aku....esok lusa xtaulah klu ade nak tambah lg....biaselah nafsu seorang wanita nie....

semoga tercapai segala yg dihajati...
dan semoga Allah permudahkan segalanya...
Insyaallah....
Amin
lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

3 comments:

  1. hikhihikhik.
    takpe Ekin entry ku entrymu jua..
    kihkihkih :)
    nasib la tang breastpump tu aku dah ade tinggal nak servis kasi tiptop ajesss.
    bab keta tu pleaseeeeeeeeeee nak keta baru huwaaaaaaa sempit doh keta loni.
    sobsss..
    moh ekin kita laga perot kot2 tercapai wishlist kite hiks!

    ReplyDelete
  2. semoga tercapai wishlist tu ya

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan yer ekin..seronok tengok nak dapat baby baru lagi..

    ReplyDelete