26.9.14

9

JOM KEMAS : Dapur Kecikku

gedik tak?
dapur sekangkang kera je
bkn cantik pon
tp sebok nak masuk dlm blog...
hahahaha...
biarlahkan?
sbb bukan niat nak menunjuklah aku masuk dlm blog

tadaaaaa...
nielah dapur "carca marba" aku
biaselah menyewa umah orang
xleh nak wat ape2 pon...
asalkan aku happy masuk dapur sendiri dahler





dapur aku nie muat utk sorg je
bile masuk 2 org, berlaga bontot....
hahahaha...

ini pandangan dr pintu masuk dapur
masuk pintu utama, nmpk side nie dulu

bawah nie rak kasut yg aku letak depan pintu masuk rumah...

xde konsep2....
sume color ade....hahahaha

ok, tue je
sekian, terima kasih

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

9 comments:

  1. cantik..meriah warna..colorful...:)

    ReplyDelete
  2. kemas je walaupon kecik...zara x kaco ke brg2 tu? kalo anak sy xblh la nk cntk2 cmni huhu

    ReplyDelete
  3. Kemas dan tersusun. Kita pun menyewa lg. Brg x berapa nak ada. Hadap jela hihi

    ReplyDelete
  4. semua colour ada la baru ceria..:)

    ReplyDelete
  5. comel n colourful..bleh tiru2 ni nak kemas dapur weekend ni..hehe

    ReplyDelete
  6. Amboi... Tertiba rasa macam segan pula nk tayang dapur sendiri...

    Reti guna je.. tak reti nak kemaskan he..23x

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  7. alahai sejuk mata memandang..
    pandai ekin kemas..
    yg penting bersih!

    ReplyDelete
  8. colourfull.. sweet.. macam2 ada, dapur nida kosong je...huhu

    ReplyDelete
  9. Syok yer dapur bersih dan cantik...cukup dah ekin

    ReplyDelete