17.9.14

14

16/9/2014 - 3rd Anniversary KAMI!

16 SEPTEMBER 2014
Selamat Menyambut Hari Malaysia
dan Selamat Menyambut Ulangtahun Perkahwinan yg ke3 jugak utk kami suami isteri
Alhamdulillah...
Semoga Allah terus panjangkan jodoh kami hingga ke akhir hayat...
Amin

Seperti biasa xde surprice2....
Hanya makan2 dgn keluarga je...
kebetulan plak balik ke johor...
Rs bahagia sgt...tuepon dah cukup!

Dan rs lebih bahagia bile dapat 1 lg berita gembira....
Wlupun sbnrnye aku dan suami dah tau lebih awal...
Alhamdulillah....semoga rezeki kami sekeluarga semakin bertambah...


1st trimester yg me'mabuk'kan
aduhai...cepatlah berlalu...
dulu ms zara steady je mcm xde pape...
kali nie len mcm plak....

Doakan segala urusan aku sepanjang mengandung nie dipermudahkan...
Amin...Insyaallah

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

14 comments:

  1. happy 3rd anniversary ekin...semoga kekal bahagia hingga ke jannah...n tahniah..mengandung lagi..yeayyy zara nak jadi kakak dah....t8 cre yeh..:)

    ReplyDelete
  2. happy anniversary both of u...tahniah jgk utk 2nd pregnancy

    ReplyDelete
  3. tahniah utk semua berita yg hepi tu...nth2 baby boy kot hehe

    ReplyDelete
  4. happy 3rd anniversary n congtraz for the 2nd baby...take care ya

    ReplyDelete
  5. tahniah ekin... seronok tgk ada geng boleh pregnant sekali.... anak pun lebih kurang baya jer, hehehe...

    ReplyDelete
  6. Happy anniversary n congratz.... bestnya nak dpt 2nd baby

    ReplyDelete
  7. wah! alhamdulillah.. zara nak ada adik yer? take care ekin.. congrate!

    ReplyDelete
  8. yeayyy Alhamdulillah..tahniah ekin..
    jaga diri baik²..:)

    ReplyDelete
  9. Happy anibeseri ekin n suami!

    n yeay!!! congrates for ur second baby hehe.. bertabahlah hadapi keloyaan tu yek daku dah lepas heheh...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulilah....yeyyyyy sonok yer rezeki anniversary...jaga diri elok2 tau...mmmuahhhh

    ReplyDelete
  11. take care ekin!

    and.....tahniahhhh...!!

    ReplyDelete
  12. Ekin, Happy anniversary & congrats...take care tau..sama2 la kt memboyotkan diri..hihihi

    ReplyDelete