10.6.14

3

MAKAN : Cendol Bakar Kuala Selangor/ Arina Kawen

Sabtu lepas...
Gi kenduri kawen ofismate...
ARINA ZAHARI
kat tanjong karang...

cantik arina
TAHNIAH babe!
Welcome to the club!

biaselah dah smpi ke kuala selangor, sempat singgah kat cendol bakar...
lepas makan kenduri, terus nak melantak lagi kami nie
hahahaha....

asyik dok bce blog org je....
teringin jugak sbnrnye....hihi
klu saje2 nak ke kuala selangor sbb nk makan cendol bakar, memg tidaklah....
x koselah...jauh beb....penat dok dlm kete je

xdelah beli kat pandu lalu...
we'll makan situ....
sbb xde nak menuju kat tmpt len pon...

ushhhh, memg layan cendol nie...
dahlah cuaca panas ms tue...

 tgklah...lepas makan nasi minyak....
nak melantak soto plak...hihihihi
nie memg feveret gile nie...

 berpeluh2 skali anak dara aku sorg nie...

 tempat nak order & amik cendol bakar...
self servis...

bukan cendol bakar je ade....
cendol tue main menu...
menu2 yg len mcm2 ade...
laki aku makan bakso...aku makan soto...
boleh tahan sedap...

ok...tue nak cite....
esok2 cite len plak ea...
bye~

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

3 comments: