16.1.14

14

Meja Blaja @ Playroom Zara

Selamat Hari Khamis!

Ok, pg nie mood baik....
boleh update blog pg2...hehehehe

So hr nie nak cite pasal meja blaja kat palyroom zara...
kami beli meja biase yg kat ikea tue je...
wlupun meja tue agak tinggi skit utk zara yg kecik tue...
tp oklah...

hah, inilah mejanye...
sbnrnye kerusi ngan meja tue x brape sesuai...
kerusi tue rendah...

rak buku tue beli kat AEON BIG
RM9.98...memg ngam2 ngan meja ikea nie...

 

Hah, nielah rupe terkini playroom zara...
warna masih sama...berubahnye hanya kedudukan je...
rumah sewa, mls nak cat2 bagai....tggu rumah sendirilah nnti bru ade theme2
so skrg, susun ape yg ade je...
 SEBELUM


SELEPAS
tuan playroom datang...hehehehehe
5 minit je kemas...pastu selerak balik


eh, tetibe nak selit skali #BENTOZARA utk hr nie...
filled with sosej rebus + roti bakar + strawberry

Sekian, entry hr nie..
Terima Kasih

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

14 comments:

  1. makin hebat dan makin cantik bento mu wahai mommy zara

    ReplyDelete
  2. colourful playroom zara..suka tengok :)
    p/s: ekin, kufi art bole tempah lagi tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. colorful?
      bile kemas sukelah tgk
      bile selerak?
      huhuhuhu...pengsan

      Delete
  3. cantik playroom zara...playroom ayish tak siap2 lagi kemas...hihi

    ReplyDelete
  4. bestnya ada playroom sendiri. nnt dah pindah rumah sendiri, nak buat 1 playroom jugak utk anak2 yg ramai ni ha..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie pon umah sewa je kak
      xde nak wat cantik2, dan ber'theme'2 pon
      tggu umah sndr

      Delete
  5. Wahhh...cantik..pasni zara kena rajin2 baca buku yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu
      memg rajin
      lepas tue dah boring, die koyak2 plak

      Delete
  6. ekin, tuh ffod pick ke yg topi tuh?
    beli kt mane? comeyyyyy sggttt!! hehe

    ReplyDelete