20.11.13

14

PENGUMUMAN PEMENANG : Giveaway by Ekin Jamal

Mungkin ade yg dah ternanti-nanti pengumuman pemenang Giveaway hr tue...
heheheheee...
sorrylah yerk...
bz skit skrg nie...
mcm2 plak berlaku...

Tanpa membuang masa...
Sekarang aku umumkan nama-nama pemenang yang bertuah...
Mane yg x menang tue, jgn putus asa....
Insyaallah akan datang, aku akan anjurkan lg dengan hadiah lg menarik....

---------------------------------------------
TEMPAT PERTAMA
---------------------------------------------
Hadiah Pertama : LIMITED EDITION Kufi Art (A2) bernilai RM100

---------------------------------------------
TEMPAT KEDUA
---------------------------------------------
Hadiah Kedua : LIMITED EDITION Kufi Art (A4) bernilai RM70

---------------------------------------------
TEMPAT KETIGA
---------------------------------------------
Hadiah Ketiga : Header Blog & Watermark percuma design by me!
---------------------------------------------
HADIAH SAGUHATI
---------------------------------------------
 1. NANA FARHANA
2. WAWA YUSOF
3. SHAKINA FARHAN

TAHNIAH KEPADA PARA PEMENANG!
para pemenang, sila email NAMA, ALAMAT & NO.FON 
kepada ekin utk tuntut hadiah anda! ekinrazman@gmail.com
Sekian, terima kasih.

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

14 comments:

  1. YEAY! aznor menang.. huhu. tahniah!

    ReplyDelete
  2. aww! dpt no.3...tq ekin! bestnyer aznor dpt no.1....kene bahagi 4 ni.haha

    ReplyDelete
  3. Wah!tahniah pd yang menang

    ReplyDelete
  4. kah3..muka aznor ade 2 la dalam ni..tq ekin!

    ReplyDelete
  5. wah bestnye! tahniah utk semua yg menang :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah pemenang!!
    Xda rezki la ni ek

    ReplyDelete
  7. wahh best2!!..tahniah pada yang menang :)

    ReplyDelete
  8. Yeayyy alhamdulilah...tahniah aznor dan yang lain :)

    ReplyDelete
  9. alahai...baru dpt buka blog n baru tahu ade giveaway ni...tak dpt join...bermasalah blog daku, tak boleh open....takpe2, next time...hihihi

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...tq ekin... mmg berangan sgt nak gantung/letak kufi kat rumah!

    ReplyDelete