22.10.13

10

Kepada sesiapa yang buat TEMPAHAN KUFI

Dear all,

Aku mohon maaf dan perlukan sedikit masa utk siapkan semua order....
So far dah 80% siap....hny ade beberapa yg dlm proses design...
Memandangkan tahap kesihatan zara yg x brape mengizinkan aku utk menyiapkan dgn segera...
Kat umah aku xde pc...2 hari aku el, jd x dpt aku mengadap komputer....
Tp aku akan siapkan semuanye dlm ms 2 mggu ini jugak...
Harap maklum dan mohon maaf....

Terima kasih

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

10 comments:

  1. Get well soon sayang zara...moga mama kuat...

    ReplyDelete
  2. xpe ekin...yg penting zara sihat dulu...get well soon comel...

    ReplyDelete
  3. zara semoga cepat sembuh. risau micha :(

    ReplyDelete
  4. zara semoga cepat sembuh. risau micha :(

    ReplyDelete
  5. Semoga cepat sembuh zara syg..ekin!!nanti nak tempah jugak tawww...

    ReplyDelete
  6. Dear, nak tempah macam mana? **ketinggalan :))

    ReplyDelete
  7. it's ok ekin..t.ake ur time k...jgn rushing2 sgt :)

    ReplyDelete
  8. get well soon ye dear zara..
    semoga dipermudahkan utk sis ye

    ReplyDelete