22.8.13

18

NANCHEESE idaman qalbu..

balik drpd mane ntah.......

aku : "lapar plak bang dah mlm2 nie..."
padahal ptg tue dah dinner....
dah name pon dinner, of courselah makan nasi....
en.suami : "nak makan apelah tue...."
die dah tau klu aku ckp cm2, mesti dah ade sesuatu yg aku nak makan...
dah name pon suami, mestilah memahami isteri die....cheewaaahhh...
aku : "zara nak makan ape? nancheese pon sedap jugakkan?? hehehe"
en.suami : "kat mane?"
aku : "mane2 boleh....x kesahlah..."

die pon drivelah...
ntah jalan mane2 die masuk...
aku nie jenis mls nak ajak2....
biar je die nak bawak ke mane yg die suke...

tgk2 jalan die bawak, cm nak masuk KL...
aik, cam nak bawak makan nancheese kat tmpt feveret aku je
slalu klu aku ajak, memanjang wat alasan 'KL JEMlah!' 
laki aku nie klu diajak, payah....
biar die bawak sendiri...hehehe

 umpan je Tab, lekalah anak dara aku nie...

 
mommy nie kacau betollah....
sebok nak bergambar plak....



"mamak, nancheese 1!"

"ishk, manelah nancheese lom smpi2 lg...."
"lapar dah nie...."


order 1 je....
kongsi be3...cukuplah tue....
lgpon dah tgh mlm pon....DIET!

sekian, terima kasih...
lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

18 comments:

  1. teliur wey...teliur..!

    hai menantu. makin canteklah awak!

    mommy rindu tau!

    ReplyDelete
  2. semalam pun ain gi makan nan cheese ngn raees....mgidam lak...hehe

    ReplyDelete
  3. kitorg pun rajin jgk makan cheesenan tp WAJIB lawan dgn ayam tandoori..wajib..perghhh..heavennnyyaaaa...hihi

    ReplyDelete
  4. sedapnyee nancheese tue......boleh klik untuk saya...http://bit.ly/14YE07L

    ReplyDelete
  5. comey mata izzara nie..
    hehe..
    lawak caption gambr tu..

    ReplyDelete
  6. hai izara comel la awak ni rasa nak peluk2 je.

    ReplyDelete
  7. yeah cheese nan terbaek in da house..bile la lagi dapat makan ni..meleleh ailioq plak tengok pic ni..huhu..

    ReplyDelete
  8. XPENAH RASA GI..TERINGIN LA PULAK

    ReplyDelete
  9. ok la tu nak jugak abg bawakkan malam2 g makan nanchese..hee

    comel zara!

    ReplyDelete
  10. zara pun suka melayan pocoyo eryh..amani pun klau umpan pocoyo, episod yg ade ball, kompem okeyh..hihihi

    ReplyDelete
  11. ok sedapnyee..tp kt sini kte xtau nk mkn kt mana yg sedap.huhu.
    bgs le zara boleh leka mcm tu.klu le iman boleh dilekakn mcm tu,senang ht mama die ni.huhu

    ReplyDelete
  12. mam ngn ayam tandori..arhaii sedapnyaaa
    eh Alisha takleh fokus tol.kalau dpt tepon ke lappy ke mau dia hentak2..huhu

    ReplyDelete
  13. sedapnyeee..terliuqqq..lama da tak pekenan nancheeseeeee...

    ReplyDelete
  14. Ala izzara..mcm order teatarik 1..hahhaha.. Sedap plak tgk nan cheese ni..nk try la nnt :)

    ReplyDelete
  15. my fav place to eat naan cheese jugak :D

    ReplyDelete
  16. Comel betul izzara. Makin besar makin cantik mcm mama dia. :)

    ReplyDelete
  17. Mengiurkn la nancheese tu. Hihihi~

    ReplyDelete