25.6.13

9

UTAMAKAN KESIHATAN ANDA!


amik die dr school ptg smlm......
tgk si kecik nie pakai face mask nie....
hahahahahahhahaa....comel je aku tgk

relex & steady je die......
teacher kate, die suke pakai.....
xde nak tarik2 atau bukak pon....
bile teacher bukak, die marah....
baby2 lain sume xnak pakai...

good girl anak mommy nie....
mommy & papa pon x pakai nak oi....
tuelah org dewasa nie xde kesedaran lgsg....
budak se kecik nie pon paham...huhuhu

JAGELAH KESIHATAN ANDA!

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

9 comments:

  1. ololo comeinya zara pki mask nie..
    bgusnya dia smp mrh teacher bkk eh~

    ReplyDelete
  2. comeiiinya dia pakai... raisya taknak pakai, rimas kot.. tutup hidung ngan kain lampin pun dia meronta2, haip!!!

    zara jugak laa yang bagus kan.. nnt ibu raisya upah gula2 yer, hehehe

    ReplyDelete
  3. haha good girl zara! izz x mo pakai. standby kan utk dia mask masa jemput dari bbsitter, tp dia geleng2.. tp bila nak amek gamba, nak pulak dia pakai. dushhh haha

    ReplyDelete
  4. anak kami terus pakai napkin hahahaha..mask sold out..basahkan letak kat hidung..

    semua dah mcm super hero pulak :P

    ReplyDelete
  5. memamg betul pun Fayel tak nak pakai langsunggggggggggggggggggggggggggg

    ReplyDelete
  6. sgt comel..hehe..dgn mata sepetnye.. ahaks

    ReplyDelete
  7. so cute n adorable!!first tme jenguh blog sis..hehe..slm ukhwah.hai zara..

    ReplyDelete