2.5.13

5

LANGKAWI TRIP [day 2 sambungan]

sambung lg cerita/gambar kami di pulau langkawi.....
ade byk gmbar......smpi xtau nak upload yg mane...hihihi
dah name pon hobi amik gambar......
tp tempek gambar anakanda tercinta jelah ea...hehe

nie actually gambar ms hr ke2....
tertinggal plak dlm entry sebelum nie......

DATARAN LANG wajib pegi....
klu x, xdelah bukti ke pulau langkawi...hehehe

 bontot helang...
 
 akhirnye tercapai impian nak jejak ke pulau langkawi...

 
 our small family....


klik sane........klik sini......
naseb bek x ramai org pon ms nie.......
so xdelah sesak kat burung tue....
boleh amik gambar dengan aman damai......
zara siap bersantai bawah tue......
makan bubur.......

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

5 comments:

  1. syok nya dapat bercuti.......wajib pegi betiga jugak ni..:)

    ReplyDelete
  2. tau x rara xpenah g kat burung ni even kg rara kat lagkawi.hehehe

    ReplyDelete
  3. betolll dataran lang tu wajib pegi kalau ke langkawi...hehe

    ReplyDelete
  4. :) tempat wajib pergi kalo ke langkawi..kalo x..tak da bukti gi langkawi..haha :) Jemput ke my blog http://kesihatanadalahanugerah.blogspot.com

    ReplyDelete