19.12.12

4

wordless wednesday : sgt bz!

penghilang stress mommy!

seyes aku sgt bz minggu/ bulan nie.....
nak update blog pon curik2....
atas meja ade 1 PC, 1 LAPTOP....
mengalahkan pegawai je nie..
keje hakiki memg melambak......
di tambah plak "Tugas yang di arahkan dari masa ke semasa"
tertulis dalam fail meja tue...xleh nak elak
huhuhuhhuhuuuu...

nielah "Tugas yang di arahkan dari masa ke semasa" tue......
nak design buku Malam MATRADE -pending
editor Manual UPSM..report yg pi bengkel hr tue....ade 200++ pages - progress
design aktiviti kelab MATRADE - pending
HRMIS yang lembab mcm ***** - pending

designer pon amik ms seminggu nak siapkan satu2 design...dorang kate
tp aku? smlm order, hr nie nak publish?
aiyaakkk, pecah otak woooo nak perah idea....ngeee~
kerja oooooo kerja......
wordlessssssssssssss~
THE END

*tetibe rs meluat ade seseorg yg bersikap annoying...errkk

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

4 comments:

  1. Itulah kalau dah 'sy yg menurut perintah' u. Mmg nak tak nak ikut jelah huhu

    ReplyDelete