23.11.12

17

mimik muke Izzara Safiyya bt Yusri~

Jumaat yang tenang......
tgk mimik2 muke anak aku nie, sejuk hati je hati mommy............


lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

17 comments:

  1. Heee comelllll sangatttt ! :)

    ReplyDelete
  2. Memang tenang tengok muka baby...=)

    ReplyDelete
  3. hamboi yg last tu air liur ke minum air tu?
    ke mama dia ade ngidam ape2 tak dapat tu?
    cer stori skit? hihihihi....

    ReplyDelete
  4. mmg tenang tgk muka baby..

    cantik walker..
    hihihi=)

    ReplyDelete
  5. waa, nanad pon dah rindu ank kat umah....so comelll izzara....

    ReplyDelete
  6. gambr last tu dah boleh buat toncet rambut dia...comel sgtttt....

    ReplyDelete
  7. so cute izzara..dh boleh ikat toncet dah rambut tu..penah jugak buat toncet kt asyraf..sekali kena sound dgn asben..hahaha...

    ReplyDelete
  8. hahaha..sampai meleleh air liur..ngences eaa..

    ReplyDelete
  9. super excited ngok muka izzara...=)

    ReplyDelete
  10. heheh...comel..!!! kat pureen tadi dapat jumpe die...dapat tengok de senyum biler tegur die..tapi sebab panas..mud die tak baik hek..:)

    ReplyDelete
  11. comey.....
    semoga menjadi anak yang solehah ..

    ReplyDelete
  12. dah ada toncet rambut comelnya...:-)

    ReplyDelete
  13. I'm pretty pleased to find this page. I wanted to thank you for ones time due to this fantastic read!! I definitely liked every little bit of it and I have you saved as a favorite to check out new stuff on your site.

    Also visit my web blog: payday loans

    ReplyDelete