22.11.12

18

diam lebih baik drpd berkata-kata~

kadang-kadang kita diuji...........
"Allah tidak akan memberi ujian kepada hambanya klu hambanya x mampu menghadapinya..."
tuelah kata2 yg slalu aku ingt bile aku diuji oleh Allah......

dulu aku penah diberi ujian yg sgt berat oleh Allah.....
tuelah pengorbanan paling besar yg aku dah buat...
aku dah jatuh tersungkur dan hampir hanyut........
naseb bek suami aku dtg menghulurkan tangan die....
die terima aku seadanya...
memberi aku semangat utk teruskan hidup kat KL nie.....
pastu aku bangkit semula........
dan skrg nielah kehidupan baru aku.....
penuh sederhana.....tp aku sgt bahagia....

semalam aku diuji lg.......wlupun hny sedikit.......
tp mampu buat aku menitiskan air mata lg...
cume aku jd lebih kuat skrg dgn kehadiran permata hati kami....
IZZARA SAFIYYA...kekuatan + bunga + tidak menyusahkan...
terima kasih Ya Allah kerana Kau dah lengkapkan hidup aku......
"wlupun kami tak kaya dgn harta, tp kami sgt bahagia kerana kami kaya dgn kasih syg...."


nielah raja dan puteri hati mommy
LOVE THEM SO MUCH!!
nyawa mommy dunia & akhirat


lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

18 comments:

  1. insyaAllah..semoga kita terus diberikan kekuatan dan kesabaran serta kebahagiaan dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  2. insyaALLAH ekin.. semoge ekin lbh tbh dn kuat menjalani kehidupan dgn pnuh kesabaran.. amin.. :)

    ReplyDelete
  3. Insyaallah...semoga ekin terus sabar dan tabah dlm menjalani kehidupan..dan semoga kebahgiaan terus kekal dlm keluarga ekin

    ReplyDelete
  4. sabo yer ekin. dugaan ni ada dimana-mana. samalah mcm momy cha ni. haii..tak sudah2 dugaan. itulah asam garam hidup.
    allah sayang tu sebab dia nak duga kita...
    err.. stay kepong katne?
    taman ehsan ke?

    ReplyDelete
  5. Allah sentiasa syg & ingat pada hambanya..tu yg memberi dugaan..sabar yew mommy..

    ReplyDelete
  6. Allah sentiasa syg & ingat pada hambanya..tu yg memberi dugaan..sabar yew mommy..

    ReplyDelete
  7. semua manusia dimuka bumi Allah ada masalah. cuma bergantung kepada diri sendiri susah atau senang, sanggup atau tidak utk memikul ujian yang Allah turunkan kepada kita

    moga kalian terus kuat dalam menjalani kehidupan akan datang

    ReplyDelete
  8. Bnyk2 sabar ye ekin..allah sygkn kamu...ujian tu akn buat kite lbh dekat dengan nyer...

    ReplyDelete
  9. setiap org dugaan nye tak same. ciknaa pn mcm tu jgak, smpai skrg bl pk bl la dapat duduk sekali 3 beranak.. hm.. tp kesederhanaan buat kite lebih bahagia :)

    ReplyDelete
  10. alololo..tidur ..muka tuu..memang mintak kene geget je pp tu..cute!

    ReplyDelete
  11. semoga ekin sekeluarga sentiasa dalam lindungan Allah..mereka yang di uji adalah mereka yang di kasihi Allah. jangan sedih2 ekin :)

    ReplyDelete
  12. Dear,byk2bersabar ye.setiap dr kite ni,mmg ade ujian msing2...cume kite kene lalui dgn tabah.y penting,kesayangan kite ade.


    Chaiyok mummy.

    ReplyDelete
  13. Dear,byk2bersabar ye.setiap dr kite ni,mmg ade ujian msing2...cume kite kene lalui dgn tabah.y penting,kesayangan kite ade.


    Chaiyok mummy.

    ReplyDelete
  14. Sbr byk2 ye...setiap org ade bhgn msg2. Allah xkan uji yg di luar kemampuan kite. Senyum je pastu ckp ALL IS WELL..hehe

    ReplyDelete
  15. semoga tabah n kuat..saya pon dalam fasa diberi ujian oleh Allah...sama2 la kita kuat semangat okeh demi anak tersayang..

    ReplyDelete

  16. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete