25.8.12

15

Selamat Hari Raya semua~


 Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin
daripada Ekin dan keluarga

"sedapnye saya tdo....."

muke blur bru bgun tdo..

Izzara pon ade sepasang baju kurung jugak
Tok Mama yg buatkan.....
sedondon ngan mommy & papa....

Raya tahun lepas bujang.....
Raya tahun nie dah bertiga.....
sgt2 bermakna.....
Love them so much!

kami dah balik KL....
yeay! suke2....
jemput dtg raya rumah...

lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

15 comments:

  1. alolooo comeynye Izzara pki bj kurung dh...Hasif tk dpt pki bj melayu lg..untung Izzara tok mama dia pndai jahit

    ReplyDelete
  2. cutenya dia pakai headband..selamat hari raya izzara & family.. :)

    ReplyDelete
  3. comeynya..
    selamat hari raya
    rumah pown x tau alamat mcm mane nak datang
    hehhehehhe

    ReplyDelete
  4. ala comeynye 1 family ni...

    ReplyDelete
  5. selamat ari raya ekin...
    comelnye izzara...:)

    ReplyDelete
  6. Comelnya izzara :)) Selamat hari raya ekin

    ReplyDelete
  7. izzara dgn baju kurung beliau..kiut! =)

    ReplyDelete
  8. comel....MCM MUMMY NYER....:)

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya ekin...seronok ade baby kan??hehe tak sabar nk tunggu baby sendiri..tahun ni beraya berdua je ngn hubby...insyaAllah tahun depan bertiga plak..hehe ^^

    ReplyDelete
  10. comei je baby ekin ni kai baju kurung. hehehe. nk dtg serbu uma ekin la cmni. :D

    ReplyDelete
  11. hai izra comelnye dia... meh lah datang rumah aunty kat puchong... leh jumpe damia

    ReplyDelete
  12. siap headband segala kamu ni kan. cantek sangat kamu ni..!

    ReplyDelete
  13. wah, bestnyer dah bertiga.. rasa cemburu pula.. :)

    ReplyDelete