22.2.12

15

WAREHOUSE SALE!

Location (6O3 8O6O OO93/6O3 8O6O OO95)
34, Jalan Meranti Jaya 1O
Meranti Jaya Industrial Park
4712O Puchong

sumber : shoppingNsales
lots of love ♥ byekinjamal
thanks for reading!
PERHATIAN :
Sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali.

15 comments:

  1. kt puchong eh... mcm x dpt nk pegi je, tkt sesat laki bini, hehehe

    ReplyDelete
  2. selalu ada kt puchong je.. menci2! hehe. sy pn xdpt pegi la.. tak tau jln. plus asben xde, nk pegi sengsorang tidak ler.. slmt bersoping mommy! =)

    ReplyDelete
  3. Dah tak pergi lagi tempat2 mcm ni, maklumlah dah tak ada baby lagi...

    ReplyDelete
  4. Noted. kene save date dlm diari...heheheh...tanks 4 share ekin...:D

    ReplyDelete
  5. adoi..baru nk kawen..blom ade baby lg..xkn nk g beli dh kn..hehe

    ReplyDelete
  6. weee~ bestnyeee!!!
    thanks ekin bg info!

    ReplyDelete
  7. haishh tengok sale menggeletar kaki nak pergi. tapi poket agak nipis skrg. huhu

    ReplyDelete
  8. byknye sale weekend ni...nasib baik i mmg trun KL sbb nk g baby expo kat KLCC & ada sogo sale jugak...blh la usha2 kat my dear skali nnti...hehe

    ReplyDelete
  9. nak kene hasut hubby nih. dekat puchong, dah dekat gila dahni. hehe

    ReplyDelete
  10. bestnye..tapi mcm jauh pulak nk pegi..huhu

    ReplyDelete
  11. kalau dekat nak jugak terjah.

    salam perkenalan.

    ReplyDelete
  12. cik gold dekat ja...tp anak lak tak dak lagi...hehe...utk Mom to be suma hepi shopping ye :P

    ReplyDelete